مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

حجم سفارش*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مراکز فروش انواع ماهی خاویار در ایران

مراکز فروش ماهی خاویار کچاست؟ آیا در مورد انواع ماهی خاویار چیزی می دانید؟ کدام یک از انواع ماهی خاویار مرغوب تر و بهترین خاویار را تولید می کند؟ ماهی های خاویاری در کشور ایران را نام ببرید. مراکز فروش خاویار در کجا می باشد؟

خاویار گونه ای از برترین انواع مواد غذایی و دریایی می باشد که در بخش هایی از جهان توسط ماهی های خاویاری تولید می شود. البته باید بدانید که این محصول از قیمت بسیار بالایی برخوردار می باشد و بیش ترین صادرات را به خود اختصاص داده است. از برترین انواع خاویار می توان به طلایی، سیاه و سرخ اشاره کرد، ولی مرغوب ترین نوع خاویار مربوط به خاویار سیاه و گرانترین خاویار، خاویار طلایی می باشد.

معرفی انواع ماهی خاویار ایران

فیل ماهی: از گونه های کمیاب ماهی های جهان که بهترین و مرغوب ترین خاویار را تولید می کند، می توان به فیل ماهی اشاره کرد. این ماهی در آب های داخلی یافت می شود و خاویار تولید شده از این ماهی خاویار درجه یک محسوب می شود. البته باید بدانید که این نوع ماهی دارای وزنی برابر با ۱۴۰۰ کیلوگرم بوده است و بزرگترین ماهی دریای خزر معرفی شده است.

مراکز فروش ماهی خاویار

فیل ماهی یا ماهی بلوگا:

این ماهی تا بیش از ۱۰۰ سال نیز زندگی می کند و خاویار تولید شده از این ماهی از قیمت بسیار زیادی برخوردار بوده است. بزرگترین فیل ماهی که در ایران صید شده است دارای ۶۲۰ کیلوگرم وزن بوده و البته این ماهی می تواند تا یک و نیم متر نیز رشد داشته باشد.

تاس ماهی ایرانی:

یکی از برترین انواع دیگر ماهی خاویار که خاویار تولید شده از آن در درجه دوم قرار گرفته است، تاس ماهی ایرانی نام دارد. این ماهی که به بینی سیاه مشهور می باشد دارای ارزش اقتصادی بالایی است و همچنین از نوع روسی آن بزرگتر به نظر می آید. تاس ماهی ایرانی از وزنی برابر با ۶۰ الی ۱۳۰ کیلوگرم برخوردار بوده و طول این ماهی به بیش از ۲ متر نیز می رسد و همچنین تاس ماهی ایرانی در سن ۱۲ الی ۱۴ سالگی به دوره بلوغ می رسد.

تاس ماهی روسی:

از دیگر انواع ماهی خاویار که خاویار تولید شده از آن دارای درجه سوم می باشد، تاس ماهی روسی است. این ماهی که به چالباش نیز شهرت دارد در دریای خزر یافت شده و خاویار طلایی رنگی را تولیدمی کند. ماهی خاویاری تاس ماهی روسی در سن ۱۲ الی ۱۶ سالگی به دوره بلوغ می رسد و قادر است تخم ریزی را آغاز نماید و همچنین طول این ماهی به ۲ متر نیز می رسد و وزن آن ۶۰ الی ۱۰۰ کیلوگرم بوده است.

ماهی شیب:

این ماهی از جمله ماهی های مهاجری محسوب می شود و برای این که به تخم ریزی بپردازد به سواحل ایران مراجعه می کند و این ماهی می تواند تا ۳۰ سال عمر کند. ماهی شیب از جمله ماهی های سبک وزنی بوده است که از تعداد محدودی برخوردار است. خاویار ماهی شیب دارای ارزش درجه چهارم می باشد و طول این ماهی به ۱ متر نیز می رسد.

ماهی اوزون برون:

ماهی اوزون برون به ماهی دراکول نیز شهرت دارد و همچنین این ماهی از نظر خاویار از ارزش پایین تری نسبت به دیگر انواع خاویار برخوردار است چرا که خاویار آن بسیار ریز بوده و در بازار با قیمت ارزانی به فروش می رسد. البته ماهی اوزون برون از طولی برابر با ۱٫۵ متر برخوردار بوده و از نظر وزن از دیگر انواع ماهی خاویار سبک تر می باشد.

مراکز فروش ماهی خاویار

مراکز فروش ماهی خاویار

ماهی های خاویار ذکر شده در بالا همگی از ماهیان بومی دریای خزر می باشند و بیش ترین پرورش این ماهی در قسمت های شمالی ایران صورت می گیرد. پس با توجه به توضیحاتی که داده شد در می یابیم که ماهی های خاویار در مراکز شمالی کشور به فروش می رسند. البته ماهی های خاویاری با توجه به خاویاری که تولید می کنند مورد توجه هستند ولی گوشت آن ها نیز از ارزش اقتصادی بالایی برخوردار است. برای خرید و فروش ماهی خاویار می توانید با مشاورین واحد فروش مراکز فروش ماهی خاویار تماس حاصل فرمایید.

فروش انواع ماهی خاویار

فروش انواع ماهی خاویار توسط فروشگاه معتبر رایبد خاویار به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم امکان پذیر خواهد بود . مجموعه معتبر اینترنتی رایبد خاویار موظف است با قیمت مناسب به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم انواع مختلفی از ماهی خاویاری ارگانیک ایرانی را به فروش برساند . آیا از فایده های زیاد خاویار های با ارزش ایرانی آگاه هستید ؟ خاویار های با ارزش ایرانی از فایده های زیادی برخوردار می باشد که مصرف آن ها موجب جلو گیری از بیماری های مختلف می شود .

آیا می دانید از کجا خاویار ارگانیک و اصل ایرانی را با قیمت مناسب و به صورت عمده خرید کنید ؟ بدون تردید نمایندگی معتبر رایبد خاویار با قیمت مناسب و به صورت عمده به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم خاویار اصل و با کیفیت ایرانی را بدون دریافت هزینه حمل و نقل در کیف های مخصوص لبریز از یخ به فروش می رساند .

خرید ماهی خاویاری

خرید ماهی خاویاری در کشور عزیزمان ایران توسط فروشگاه معتبر رایبد خاویار امکان پذیر خواهد بود . نمایندگی معتبر رایبد خاویار با قیمت مناسب به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم ماهی خاویاری ارگانیک ایرانی را با قیمت مناسب به فروش می رساند . نمایندگی معتبر رایبد خاویار با قیمت مناسب به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم انواع ماهی خاویار را به فروش می رساند .

مراکز فروش ماهی خاویار

قیمت خاویار ماهی سیاه

قیمت خاویار ماهی سیاه توسط نمایندگی معتبر رایبد خاویار با قیمت مناسب به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم ارائه خواهد شد . نمایندگی معتبر رایبد خاویار با قیمت مناسب به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم انواع ماهی خاویار را به فروش می رساند . مرکز معتبر اینترنتی رایبد خاویار وظیفه دارد با قیمت مناسب به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم خاویار و گوشت مرغوب ایرانی را به فروش برساند .

به منظور شناخته انواع خاویار باید موارد زیر را مد نظر داشت:

  • شفافیت و زیبایی رنگ دانه ها
  • خاویار تقلبی دانه های بسیار تیره رنگ دارد
  • نوع بسته بندی خاویار اصل شیک و حرفه ای می باشد
  • برند های خاویار تقلبی معمولا نا آشنا هستند

قیمت فیل ماهی خاویاری

قیمت فیل ماهی خاویاری توسط فروشگاه معتبر رایبد خاویار به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم ارائه می کند . نمایندگی معتبر رایبد خاویار موظف است با قیمت مناسب بهترین شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم قیمت خاویار فیل ماهی را اعلام کند . فروشگاه معتبر رایبد خاویار با قیمت مناسب و به صورت اینترنتی گیاهان دارویی مرغوب ایرانی را به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم به فروش می رساند .

در هر ۱۰۰ گرم از خاویار فیل ماهی شما شاهد:

  • ۲۶۴ کیلوکالری انرژی
  • ۱۹ گرم چربی (۴٫۱ گرم چربی اشباع، ۷ گرم چربی چند اشباع نشده و ۴٫۶ گرم چربی تک اشباع نشده)
  • ۵۸۸ میلی‌گرم کلسترول
  • ۱۵۰۰ میلی‌گرم سدیم
  • ۱۸۱ میلی‌گرم پتاسیم
  • ۴ گرم کربوهیدرات
  • ۲۵ گرم پروتئین
  • ۲۷۵ میلی‌گرم کلسیم
  • ۱۱٫۹ میلی‌گرم آهن
  • ۴۰۰ میلی‌گرم منیزیم

مراکز فروش ماهی خاویار

قیمت هر کیلو گوشت ماهی خاویاری

قیمت هر کیلو گوشت ماهی خاویاری توسط فروشگاه معتبر رایبد خاویار به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم ارائه خواهد شد . مجموعه معتبر رایبد خاویار قیمت هر کیلو گوشت خاویار را به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم اعلام می کند . شما هموطنان عزیز این مرز و بوم با مراجعه به سایت معتبر آنلاین رایبد خاویار قیمت هر کیلو گوشت خاویار را خرید کنید .

فروش ماهی اوزون برون در تهران

فروش ماهی اوزون برون در تهران توسط نمایندگی معتبر رایبد خاویار با قیمت مناسب به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم امکان پذیر خواهد بود . برند معتبر رایبد خاویار موظف است ماهی اوزون برون را به فروش برساند . شما عزیزان می توانید با مراجعه به برند معتبر رایبد خاویار با قیمت مناسب انواع ماهی خاویار ارگانیک و اصل ایرانی را مشاهده کنید .

قیمت ماهی اوزون برون

قیمت ماهی اوزون برون توسط نمایندگی معتبر رایبد خاویار به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم ارائه خواهد شد . مجموعه معتبر میشین موظف است قیمت ماهی اوزون برون را به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم ارائه دهد . مجموعه معتبر آنلاین رایبد خاویار همچنان سعی دارد با قیمت مناسب به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم خاویار ارگانیک و اصل ایرانی را به فروش برساند .

مهم ترین مواد تشکیل دهنده در خاویار اوزون برون

  • ۵/۵۱ درصد آب
  • ۲۸ درصد پروتئین
  • ۱۶ درصدچربی
  • ۵/۱ درصد مواد قندی
  • و ۳ درصد ویتامین ها
  • و….

مراکز فروش ماهی خاویار

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

حجم سفارش*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up