مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

حجم سفارش*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

نحوه تشخیص خاویار اصل از تقلبی

نحوه تشخیص خاویار اصل

در بازار خرید باید به کیفیت و نوع خاویار توجه داشته باشید. نحوه تشخیص خاویار اصل از تقلبی به کمک خود خاویار و نوع بسته‌بندی امکانپذیر است. خاویار اصل ایرانی با کیفیت بالا و مشخصات ظاهری خود به راحتی قابل شناسایی هستند. خاویار تقلبی از مواد  بی ارزش تشکیل شده اند و برای مصرف کننده هیچ خواصی ندارد، بلکه می تواند زیان آور نیز باشد.

انواع خاویار اصل ایرانی در بازار

خاویار اصل ایرانی موجود در بازار بر اساس ویژگی و مشخصات معلوم قابل شناسایی هستند و افراد با خیال راحت می توانند آنرا خریداری کنند. خاویار ایرانی سرشار خواص و کیفیت بالا هستند که برای مصرف کنندگان بسیار مفید و توصیه شده است. انواع خاویار های در بازار اگر اصل باشند، خواص یکسانی دارند. خاویار های موجود در بازار که اصل و با کیفیت هستند شامل موارد زیر اند:

  • خاویار بلوگا
  • خاویار بری
  • خاویار استرا
  • خاویار سوروگا

نحوه تشخیص خاویار اصل از تقلبی

خاویار های اصل به خصوص تولید شده در ایران طرفداران و مشتریان بسیاری دارد که از این رو افراد سودجو و به دنبال فروش خاویار های تقلبی هستند. این افراد خاویار تقلبی نیز با قیمت پایین تری می فروشند. نحوه تشخیص خاویار اصل از تقلبی با روش های متفاوتی امکانپذیر است. برای مثال نوع بسته‌بندی، شکل ظاهری خاویار و موارد دیگر. می توانید مشخصات و تفاوت های خاویار اصل از تقلبی را که منحصر به خود خاویار هاست را در فهرست زیر مشاهده کنید:

  • خاویار اصل سایز دانه های یکدستی دارد ولی خاویار تقلبی دانه های متغیر (ریز و درشت).
  • شکل خاویار ها هم به صورت بیضی شکل ولی خاویار تقلبی گرد و کروی ست.
  • رنگ دانه خاویار اصل کدر و مات است و طیف رنگی دارد که خاویار تقلبی رنگ مشکی و براق دارد.

بسته‌بندی خاویار اصل چگونه است؟

شناخت خاویار برای خرید با بسته‌بندی هم بسیار آسان است. می توانید به نوع کاغذ بسته‌بندی که باید لفافه باشد و یا پلمپ سربی توجه کنید. البته که لیبل کف محصول خاویاری نیز می تواند برای شناسایی محصول به شما کمک بیاری کند. برای خرید حضوری و سفارش اینترنتی می توانید به مشخصات زیر که بر روی بسته‌بندی خاویار ها ثبت شده توجه کنید:

  • درج کد تاییده ی دامپزشکی بر روی بسته‌بندی.
  • بستن نخ و پلمپ سربی دور بسته‌بندی خاویار ها.
  • خاویار اصل تاریخ انقضا 3 الی 6 ماهه روی بسته‌بندی دارد ولی خاویار تقلبی دارای انقضا یک ساله ست.

تفاوت طعم خاویار اصل با تقلبی

علاوه بر تفاوت نوع بسته‌بندی و شکل ظاهری خود خاویار ها می توانید در زمان سرو هم خاویار تقلبی را بشناسید. البته نحوه تشخیص خاویار اصل از تقلبی باید قبل از سرو صورت بگیرد. زیرا که خاویار های تقلبی از مواد مضر تشکیل شده اند و فاقد خواص و ارزش های غذایی اند. خاویار اصل ماندگاری حساسی دارد و در در زمان خوردن طعمی لذیذ و گردویی جذابی به شما می دهند. در صورتی که خاویار تقلبی در دهان طعم روغن و شوری بیش از حد معمولی را دارد. البته که بخاطر ترکیباتی نیز که دارد دارای طعم پارافین هم می باشد.

مواد تشکیل دهنده خاویار تقلبی و مضرات آن

خاویار های تقلبی متشکل از روغن، تخم مرغ و  پارافین اند که بعد از سرو هیچگونه خواص و ارزشی را به بدن شما وارد نمی کنند. ولی مقداری از خاویار اصل یاراین می تواند برای بسیایر از بیماری ها و حتی تامین انرژی و ویتامین ها نقش اساسی داشته باشند. بنابراین خرید و سرو خاویار تقلبی هیچ سودی برای شما ندارد و می تواند به سلامتی شما آسیب برساند. با توجه به همین موضاعات خاویار تقلبی در بازار با قیمت بسیار پایین تر موجود می باشد. مضراتی که کیفیت هیچ و پایین خاویار تقلبی می تواند به شما وارد کند شامل حساسیت‌ ها و واکنش‌های آلرژیک و عفونت‌های باکتریایی هستند.

چرا خاویار اصل بخریم؟ جدول ارزش غذایی

با توجه به این موارد ذکر شده پی میبریم که برای تهیه و سرو خاویار  باید گونه اصلی را از مراکز و فروشگاه ها خریداری کنیم. خاویار های اصل ایرانی سرشاراز خواص و کیفیت بالا هستند که برای هر کسی می تواند بسیار تاثیر مثبت و نقش اساسی در سلامتی را داشته باشد. خاویار اصل دارای مواد معدنی و ویتامین هاست، همچنین می تواند از بروز بیماری ها پیشگیری و در روند درمان کمک کند. ارزش غذایی خاویار و مواد معدنی مورد نیاز سیستم ایمنی و بدن که در خاویار موجود است:

  • ویتامین B6
  • ویتامین B12
  • کلسیم
  • کلسترول
  • سدیم
  • آهن

مصرف خاویار اصل چه خواصی دارد؟

همانطور که گفته شد خاویار تقلبی خواصی ندارد ولی در مقابل خاویار اصل سرشار از خواص و ارزش غذایی ست. خاویار های اصل ایرانی بعد از مصرف به سیستم ایمنی شما نفوذ کرده و املاح معدنی مورد نیاز را تامین می کنند. بیشتر افراد خاویار را در صبحانه سرو می کنند که انرژی مورد نیاز برای فعالیت ای روزانه خود را داشته باشند. البته که سرو خاویار بستگی به سلیقه و ذائقه افراد دارد. مصرف خاویار اصل می تواند یان خواص ها را برای شما داشته باشد:

  • درمان کم خونی
  • کمک به سلامت چشم
  • تنظیم فشار خون
  • کمک به روند درمان سرطان
  • بهبودی به رابطه جنسی
  • تقویت سیستم ایمنی در برابر ویروس ها

خرید خاویار اصل از کجا برای مصرف

برای خرید خاویار اصل ایرانی ابتدا باید به مراکز معتبر مراجعه کنید ولی اگر می خواهید از فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای خریداری کنید می توانید به نوع بسته‌بندی خاویار توجه داشته باشید که خاویار تقلبی نباشد. چندین نحوه تشخیص خاویار اصل از تقلبی در این مقاله دذکر شده که برای شما در زمان خرید امکانپذیر است. خرید خاویار اصل از فروشگاه های اینترنتی نیز به راحتی انجام می شود که با شناخت مرکز اینترنتی و نوع خاویار می توانید این کار را انجام دهید.

یکی از مراکز معتبر و با سابقه ی فروش انواع محصولات خاویاری، شرکت رایبد خاویار است. شما از این مجموعه به راحتی و با اطمینان خاطر می توانید هر نوع خاویار با وزن متفاوت و با کیفیت بالا خریداری کنید. البته که قیمت مناسب برای خاویار ها در این فروشگاه اینترنتی و مراکز فروش حضوری نیز است.

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

حجم سفارش*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up