مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

حجم سفارش*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت خاویار سیاه پرورشی در ایران

قیمت خاویار سیاه پرورشی
آنچه در این مقاله می خوانید .... پنهان

قیمت خاویار سیاه دریای چند است؟ تخفیف ویژه برای قیمت خاویار سیاه پرورشی در ایران تا پایان همین ماهی جاری، در فروشگاه رایبد خاویار ارائه شده است!! جزئیات این *تخفیفات استثنایی* را از بخش بازرگانی و فروش رایبد خاویار دریافت کنید. فروشگاه های ایرانی معتبر به عنوان مرکز اصلی قیمت گذاری و خرید خاویار سیاه اصل در کشور مطرح شده اند.

الماس سیاه، لقبی که به گران قیمت ترین محصول دریای خزر (خاویار caviar) در بازار خارج از کشور داده اند. خاوبار برای فروش در بسته بندی های 30، 50، 100، 125 و 200 گرم ریپک و کاملا پلمپ شده، این خاویارها با یک بسته بندی خاص در یخچال مخصوص قرار گرفته و آماده فروش در بازار داخلی و خارجی می شود.

دمای معمول برای نگهداری خاویار سیاه ما بین -2 تا +2 درجه سانتی گراد قرار می گیرد. این دمایی است که اکثر شرکت های تولید کننده خاویار برای نگهداری خاویارشان توصیه می نمایند. اما در شرایطی که وجود یخچال مخصوص برای حمل و نقل و ارسال خاویار وجود نداشت، از یخ خشک برای خنک نگه داشتن و حفظ سلامت خاویار استفاده می کنند.

خاویار سیاه ایران

از قدیم تا به امروز خاویار ایران دارای شهرت بسیار زیادی بوده است. در کل دنیا از خاویارهای تولید شده در ایران استفاده می کنند. خاویارها از لحاظ رنگ دارای طیف رنگی متفاوتی هستند که خاویار سیاه از همه انواع آن خاویار دارای کیفیتی بهتر بوده است و بالاترین درجه را در بین تمام خاویارها دارا می باشد.

خاویار ایران بهترین در دنیا

خاویار تخم بارور نشده در داخل شکم ماهیان خاویاری ماده می باشد. تخم خاویاری که در ایران تولید می شود یکی از اصلی ترین غذاهای دریایی است که تمام افراد این روزها آن را مصرف می نمایند. خاویارهای مختلفی که در کشور ایران تولید می شوند یکی از بهترین نمونه خاویارهای تولیدی در کل دنیا می باشند.

قیمت خاویار سیاه پرورشی

 

از کجا خاویار ایرانی بخریم؟؟

خاویارهای مرغوب و اصیل ایرانی را به همراه کیفیت های عالی و قیمت های متناسب با نوع ماهیان می توانید از فروشگاه های معتبر محصولات خاویاری و همچنین نمایندگی های بزرگ خاویارها در ایران خریداری نمایید. امروزه در ایران می توان بزرگترین شرکتهای تولید کننده خاویار را نام برد که شامل شرکت ها و مراکز خاویار ایران، رایبد خاویار، خاویار کالچر، میراث خاویار، و دریا خاویار نام برد که دارای قدمت های بسیاری می باشند.

خاویار اصل و ایرانی را از کجا خریداری نماییم؟

فروشگاه آنلاین رایبد خاویار
سایت های آنلاین خاویاری
هایپر مارکت های بزرگ
مزارع پرورش ماهیان خاویاری
و………..

قیمت خاویار سیاه پرورشی

 

خرید خاویار از نمایندگی و فروشگاه اینترنتی

خرید خاویار سیاه از نمایندگی های واقع در کشور صورت می گیرد که در جای جای کشور و در شهرهای بزرگ ایران وجود دارد که دسترسی مشتریان را برای خرید خاویار های مرغوب ایرانی آسان نموده اند. ماهی خاویار از نظر رنگ سه نوع است که شامل مروارید سیاه از فیل ماهی و خاویار آسترا یا خاویار طلایی از تاس ماهی و خاویار ریز سوروگا از اوزون برون می باشد و همچنین می توان گفت که در این بین، خاویار بلوگا با رنگ خاکستری طرفداران بیشتری دارد و از نظر صادراتی نیز از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

قیمت خاویار سیاه پرورشی

نمایندگی رایبد خاویار در تهران و کرج

فروشگاه های مختلف خاویاری در کشور ایران به خصوص تهران و کرج وجود دارد که خاویار های با کیفیت ایرانی را به شما عزیزان در این کلانشهرها ارائه می دهد . این محصولات با ارزش نمایانگر طعم فوق العاده یک غذای با ارزش ایرانی است که توسط برند معتبر رایبد خاویار با کیفیت فوق العاده ایرانی به شما عزیزان ارائه می شود

نمایندگی رایبد خاویار در تبریز

رایبد خاویار یکی از فروشگاههای معتبری خاویاری است که در کلانشهرهای بزرگ ایران نمایندگی دارد تمامی افراد می توانند بهترین نوع خاویارها را با این برند از نمایندگی های معتبری که در تبریز دارند خریداری نمایند. فروشگاه بزرگ نار سیب یکی از فروشگاههای بزرگ و معتبر در تبریز است که شما عزیزان برای خرید خاویار با برند رایبد می توانید به آن به صورت حضوری مراجعه نمایید.

نمایندگی رایبد خاویار در گلستان

افرادی که در گلستان زندگی می کنند نگران خرید خاویار خود نباشند. فروشگاه بزرگ و اینترنتی خاویار در این شهرستان خدمات خود را به مشتریان خود عرضه می نمایند. با خرید خاویار با برند رایبد خاویار از این فروشگاه بزرگ اینترنتی در این شهر می توانید به آدرسی که ارسال می نمایید به صورت حمل رایگان خاویار مد نظر خود را خریداری نمایید.

نمایندگی رایبد خاویار در گیلان

رایبد خاویار فروشگاهی بزرگ است که در استان گیلان دارای نمایندگی معتبر و دفتر مرکزی می باشد. در استان های مختلفی از کشور اعم از گیلان می توانید بهترین خاویار را به صورت اینترنتی و حضوری خریداری نمایید. برای خرید اینترنتی خاویار در این استان فقط کافیست خاویار را سفارش دهید و در آدرس خود به صورت حمل رایگان تحویل بگیرید. برای خرید حضوری هم می توانید به دفتر مرکزی ما در این استان مراجعه نمایید.

قیمت خاویار سیاه پرورشی

 

لیست قیمت خاویار در ایران ۱۴۰۲

نرخ خرید انواع خاویار در ایران برای سال ۱۴۰۲ چند می باشد؟ برای خرید خاویار در نظر گرفتن نرخ خرید خاویار بسیار مهم می باشد. قیمت خاویار در هر نمایندگی متفاوت است. افراد می توانند بهترین خاویار را با نرخ قیمتی مناسب تری در ایران خریداری نمایند. سال ۱۴۰۲ قیمت تمام محصولات اعم از خاویار به دلیل نوسانات بازار دچار تغییر شده است. بهتر است قبل از خرید با مجموعه های معتبر و مشاورینش در ارتباط باشید.

خاویار 30، 50 و 100 گرمی در نمایندگی رایبد

قیمت خاویار 30، 50 و 100 گرمی چند است؟ می توانید جهت مطلع شدن قیمت ها به نمایندگی های معتبر محصولات خاویاری ایران مراجعه نمایید. خاویار یکی از محصولات صادراتی ایران است. در واقع خاویار ناب ایران اصطلاحی است که به دلیل صادرات وسیع این محصول استفاده می شود. کشور ما 93 درصد خاویار مورد نیاز جهان را تامین می کند که همه این ماده غذایی ارزشمند از دریای خزر بدست می آید. مراکز معتبری همچون رایبد خاویار بهترین و با کیفیت ترین نوع محصولات را با قیمت های عالی بدون واسطه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

چرا خاویار سیاه قیمت بالایی دارد؟

خاویار سیاه به دلیل ارزشی که در میان مشتریان بازارهای داخلی و همچنین بازارهای صادراتی دارد از ارزش های زیادی برخوردار میباشد. این خاویار از نظر کیفیت نیز بهترین کیفیت را دارا میباشد و ان را در همه ی نمایندگی های معتبر ایرانی میتوان یافت و میتوان با قیمت بسیار مناسب به همراه کیفیتی اصل ان را از نمایندگی و فروشگاه اینترنتی رایبد خاویاری تهیه و خریداری کرد و بعد از سفارش درب منزل خود تحویل گرفت و در کنار میل کردن هر وعده غذایی از کیفیت و خواص ان بهره مند شد.

قیمت خاویار سیاه پرورشی

«خاویار آسترا و استرلیاد » خاویار طلایی

خاویار آسترا یا تاس ماهی ایران و روس که به نام خاویار طلایی نیز معروف می باشد زیرا طیف رنگی مایل به طلایی و قهوه ای روشنی را داراست. این خاویار از نقطه نظر کیفیت رتبه دوم را به خوئ اختصاص داده است که نیز بومی دریای خزر ایران می باشد. خاویار قدمتی چند صد میلیون ساله و به عصر ژوراسیک باز می‌گردد، و از این رو ماهیان خاویار را فسیل‌های‌ زنده جهان می‌نامند. برای تهیه این خاویار بسیار با ارزش به همراه قیمتی ارزان و بدون واسطه از جایی و با بهترین کیفیت می توانید به سایت فروشگاه خاویار ایران مراجعه نمایید.

«خاویار سوروگا، بری و بلوگا » خاویار سیاه

خاویار بلوگا امپریال و یا خاویار سیاه یکی از گونه های بسیار مهم ماهیان خاویاری در ایران می باشد که از نظر کیفیت بیشترین و بهترین کیفیت را در خود دارد. این خاویار از ماهی ازون برون که واقع در دریای خزر می باشد و بومی کشور است بدست می اید که بزرگترین ماهی دریا نیز به شمار می رود و یکی از گونه های کمیاب و نادر می باشد.
تخم خاویار سوروگا یا اوزون برون که واقع در دریای خزر ایران می باشد و از لحاظ قیمت بسیار ارزان تر از دیگر گونه های ماهیان خاویاری خود می باشد به دلیل اینکه بسیار ریزتر و کوچک تر از دیگر ماهیان دریای خزر می باشد. خاویار طلایی، سرخ و سیاه از انواع خاویار هستند که در این میان، خاویار سیاه از ارزش بالاتری برخوردار است، اگر چه ارزش تغذیه‌ای همگی کم و بیش یکسان است.

خاویار بلوگا گران قیمت ترین نوع خاویار سیاه

تخم خاویار سیاه به دلیل ارزشی که در میان مشتریان بازارهای داخلی و همچنین بازارهای صادراتی دارد از ارزش های زیادی برخوردار میباشد. این خاویار از نظر کیفیت نیز بهترین کیفیت را دارا میباشد و ان را در همه ی نمایندگی های معتبر ایرانی میتوان یافت و میتوان با قیمت بسیار مناسب به همراه کیفیتی اصل ان را از نمایندگی و فروشگاه اینترنتی رایبد خاویاری تهیه و خریداری کرد و بعد از سفارش درب منزل خود تحویل گرفت و در کنار میل کردن هر وعده غذایی از کیفیت و خواص ان بهره مند شد.

خاویار بری ارزان قیمت ترین نوع خاویار سیاه

خاویار بری یا همان خرید خاویار ارزان ایران را می توانید از نمایندگی های بسیار بزرگ و معتبر ایرانی همچون رایبد خاویار تهیه و خریداری نمایید به همراه بهترین کیفیت ها و به صرفه ترین قیمت ها. باید بدانیم که مشتریان خارجی، خاویار ایران را ده ها برابر قیمت خاویار پرورشی دیگر کشورها می خرند و همپنین بر اساس امارهای اخیر میتوان گفت که در بازار بین المللی خاویار، همه به دنبال خاویار سیاه ایران هستند.

قیمت خاویار سیاه پرورشی

 

خرید خاویار پرورشی ایران در بازار اروپا

خاویارهای پرورشی که در ایران تولید می شود بسیار باکیفیت است. کیفیت این خاویارها زبان زد است و این امر سبب شده تا خاویارهای ایرانی در بازارهای خارجی مانند اروپا مورد خرید و فروش قرار گیرند. اروپا کشوریست پر جمعیت که خواستار غذاهای دریایی به نام خاویار می باشندو همین موضوع سبب شده تا این کشور در زمینه خرید خاویار حرف اول را بزند.

صادرات خاویار سیاه پرورشی ایرانی

نوع تخم خاویاری تولید شده در ایران به نام خاویار سیاه بسیار معروف می باشد. صادرات خاویارهای دریایی ممنوع می باشد و این موضوع به خودی خود سبب شده تا خاویارهای پرورشی که در ایران تولید می شود بیشتر مورد صادرات قرار گیرد. خاویارهای پرورشی که در ایران تولید می شود بیشتر برای صادرات و موارد صادراتی قرار می گیرد.

 

قیمت خاویار سیاه پرورشی

 

قیمت خاویار برای صادرات چقدر است؟

خاویارهایی که در بحث صادرات استفاده می شوند دارای چه قیمتی هستند؟ نرخ خرید خاویارهای صادراتی به یورو و یا دلار می باشند. تمام خاویارهایی که در بحث صادرات قرار می گیرند به صورت نرخ های ارزی خارجی محاسبه می شوند. برای اینکه خاویارهای صادراتی را با یک قیمت مناسب خریداری و صادرات نمایید حتما با نمایندگی های معتبر در ایران در ارتباط باشید.

قیمت خاویار سیاه ایران در بازار جهانی 2022

یکی از بازارهای مختلفی که در بحث خرید و فروش خاویار معروف می باشد بازار جهانی است. قیمت انواع خاویار براساس نرخ مصوب در بازار جهانی به دلار و یورو محاسبه می شود. قیمت های خرید محصولاتی مانند خاویار در این بازار متفاوت هستند و همیشه در حال تغییر می باشد. برای خرید خاویار در بازار جهانی و صادراتش در کشور ایران با مشاورین فروش مجرب که در زمینه صادرات آگاهی لازم را دارند در ارتباط باشد.

 

نحوه صادرات و مجوزات صادراتی خاویار پرورشی

برای صادرات خاویار اول از همه باید نوع خاویار مشخص شود. مجوز سایتس گرفته شود تا اجازه خروج و صادرات باشد. در حدود 50 درصد مبلغ کل بایدبه عنوان پیش پرداخت، پرداخت شود. پس از دریافت پیش پرداخت در حدود 25 روز کاری طول می کشد مجوزات صادراتی خاویار آماده شود. بعد از دریافت تمام مجوزها بید هزینه کل پرداخت شود و خاویار به کشور مد نظر صادر می شود. برای صادرات خاویار نیاز به مجوزات صادراتی می باشد که آن مجوزات عبارتند از:

دامپزشکی
سایتس
حمل و نقل
قرنطینه
کارت بازرگانی
گواهی های مقصد و مبدا

خرید بی واسطه خاویار سیاه در ایران

خاویار های مختلفی در کشور عزیزمان ایران به فروش می رسد . این محصول با ارزش خاویاری توسط برند معتبر رایبد خاویار و نمایندگی های مختلف خاویاری موجود در کشور به فروش می رسد . این مجموعه خاویار های با کیفیتی اعم از خاویار های با کیفیت سیاه را به شما عزیزان ارائه می کند.

قیمت خاویار سیاه پرورشی

 

نگهداری خاویار در یخچال

نگهداری خاویار در یخچال ها سر امکان پذیر است از انجا که خاویارهای دچار فاسد شدن می باشند انها را باید حداکثر تا یه هفته به مصرف رساند و باید در جاهای سرد از انها نگهداری کرد و همینطور هنگام سرو خاویار بهتر است ان را به صورت خام و سرد سرو نمایید و زیر ان ظرفی از یخ را قرار دهید تا خنک بماند. خاویار خود به تنهایی لوکس‌ترین صبحانه جهان محسوب می‌شود. بسیاری از طرفداران خاویار، آن را به شکل خام یا همراه با زرده تخم مرغ یا پیاز خرد شده مصرف می‌کنند.

قیمت خاویار سیاه پرورشی

 

نحوه خوردن خاویار

نحوه خوردن خاویار چگونه است؟ برای خوردن خاویار روشهای مختلفی وجود دارد. تخم ماهیان خاویاری برای هر فرد براساس باب مزاجی که دارد می تواند خورده شود. این ماده غذایی دریایی معمولا در وعده غذایی که مهم باشد مانند صبحانه مصرف می شود. خاویار یکی از بهترین غذاهای دریای است که با مواد غذایی مختلفی می تواند مصرف شود.

مواد مغذی خاویار

مواد مغذی خاویار درخاویار چیست؟ خاویار دارای مواد غذایی بسیار فراوانی می باشد. تخم ماهیان ماده یا همان خاویار آنتی اکسیدان های بسیاری دارد که برای بدن هر فرد مفید می باشد. خاویار دارای اسید های چرب و امگا3 بسیار بالایی می باشد. مواد مغذی خاویار باعث درمان بسیاری از بیماری هامی باشد.

انواع فواید و خواص مهم خاویار اوزون برون

جلوگیری از ایجاد و پیشگیری انواع سرطان
تقویت سیستم دفاعی بدن
افزایش ضریب هوشی بخصوص در کودکان
تامین مقادیر زیادی از مواد معدنی بدن
زیبا سازی پوست
جلوکیری از بیماری های قلبی
تامین بدن از انواع ویتامین ها

قیمت خاویار سیاه پرورشی

 

مورادی برای شناخت خاویار اصل

رنگ طبیعی
شفافیت مطلوب
اندازه دانه های استاندارد
نداشتن ناخالصی
داشتن تاییدیه ها

قیمت خاویار سیاه پرورشی

 

مقایسه خاویار اصل و خاویار تقلبی (دست ساز)

نوع خاویارها اصل و تقلبی کاملا باهم متفاوت هستند. خاویارهای اصل دارای مشخصه های بارزی هستند که در بالا این متن برایتان بیان نموده ایم. خاویار تقلبی دست ساز هستند و با نوعی پارافین و تخم مرغ ساخته شده اند. خاویارهای تقلبی برای شناخت دارای مشخصاتی هستند و آن مشخصات عبارت است از:
شفافیت و زیبایی رنگ دانه ها
خاویار تقلبی دانه های بسیار تیره رنگ دارد
برند های خاویار تقلبی معمولا نا آشنا هستند

قیمت خاویار پرورشی اصل در مقایسه با خاویار تقلبی

تخم خاویاری که به صورت تقلبی ساخته می شود این روزها در ایران با یک قیمت بسیار ناچیزی به فروش می رسند. قیمت خاویار پرورشی اصل در مقایسه با خاویار تقلبی شاید گران به نظر برسد ولی بسیار باکیفیت است و ویژگی های بسیار منحصر به فردی دارد که مصرفش بسیار مفید است اما خاویارهای تقلبی شاید 100 تا 200 هزار تومان قیمت ناچیزی داشته باشد ولی بسیار مضرر است و سلامتی افراد را به خطر میندازد.

قیمت خاویار سیاه پرورشی

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

حجم سفارش*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up