مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

حجم سفارش*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

از کجا بفهمیم خاویار خراب شده

مدت ماندگاری خاویار ایرانی در دمای صفر تا سه درجه سانتی گراد پنج ماه است. اگر پلمپ خاویار ایرانی باز نشود در دمای فیریزر تا چندین ماه سالم باقی می ماند ولی اگر این پلمپ باز شود باید در دمای یخچال نگهداری شود و در مدت چند هفته مورد مصرف قرار گیرد. خاویار ایرانی اصل یکی از مواد مغذی است که از گذشته تا به امروز مورد استفاده تمامی اقشار ایران زمین بوده است.

تاریخ انقضا هر بسته خاویار ایران

بعد از باز کردن بسته بندی خاویار باید تا ده روز آن را مصرف کرد. خاویار ایرانی را فیریز نکنید بهتر می باشد و به فیریز کردن آن توصیه نمی شود. خاویار ایرانی اصل دارای طعم و مزه بسیار عالی می باشد که دارای تاریخ انقضای مشخصی می باشد.

مدت ماندگاری خاویار

مدت ماندگاری خاویار ایرانی اصل بستگی به شما دارد چون اگر پلمپ آن باز نشود تا چندین ماه ماندگاری دارد.  هر دانه خاویار ایرانی دارای شکل کروی می باشد. رنگ خاویار ایرانی بستگی به نوع ماهی خاویاری دارد و رنگ آن از خاکستری روشن تا سیاه متغییر می باشد.

تاریخ انقضا و مدت ماندگاری خاویار ایران

انواع خاویار ایرانی

  •  بلوگا
  •  الوگا
  •  آسترا
  •  بری
  •  طلایی
  •  فشرده
  •  کلاسیک

تاریخ انقضا و مدت ماندگاری خاویار

تاریخ انقضا و مدت ماندگاری خاویار چقدر است؟ برای اینکه خاویار را در بهترین خاصی که دارد در زمان خاص مصرف کنیم چه پیشنهادی می کنید؟  خاویار در کدام بازه زمانی میتوان مصرف کرد؟  بهترین خاویار با خواص زیاد مربوط به کدام گونه می‌باشد؟

آیا خاویار خراب می شود؟

آیا خاویار خراب می شود؟  برای تمام مشتری ها و مصرف کننده هایی که برای بار اول شان است می‌خواهند محصول را خریداری کنند این سوال پیش می آید.  بله خاویار نیز مانند تمام دیگر محصول های موجود در کشور خراب می شوند.  باید بدانید که از زمان تولید و تاریخ انقضا منصور را بیشتر نگهداری کنید درصد آن محصول خراب می شود.  بهتر است که برای مصرف خاویار محصول را از جای خود در نیاورید اگر ظروف سرو خاویار ندارید.

تاریخ مصرف خاویار چقدر است؟

تاریخ مصرف خاویار چقدر است؟  هر خاویاری که خریداری می کنید اگه محصولی که تهیه می کنید اصل باشد بدانید که در زیر تاریخ های همچون تاریخ تولید و تاریخ انقضا موجود می باشد.  اگر بیشتر از بازه زمانی که زیر محصول در شده است خاویار را بخواهید نگه دارید ۱۰۰ درصد محصول خراب می شود.  خاویار اگر در آن پلمپ شده باشد و به هیچ وجه بازن کنید می‌توانید آن را در یخچال تا دو ماه  نگهداری کنید.

طرز نگهداری خاویار در یخچال

طرز نگهداری خاویار در یخچال بسیار سخت و پیچیده نمی باشد.  در بخش های قبلی نیز برای شما بازگو کردیم که اگر خاویار با درب پلمپ شده خود گرد درون یخچال قرار بگیرد محصول را یک الی دو ماه به راحتی برای خود نگهداری کنید.  اما زمانی که درب پلمپ شده آن را باز کنید به دلیل این که از خواص محصول رفته رفته کم می شود آن را باید در کمترین زمان ممکن میل کنید. خاویار جزو  اصیل ترین غذای ایرانی محسوب می‌شود که از قرن ها پیش تا به امروز ارزش بسیار بالایی دارد.

تاریخ انقضا و مدت ماندگاری خاویار ایران

بهترین نوع خاویار چیست؟

بهترین نوع خاویار چیست؟  تمام گونه های ماهیان خاویاری اگر اصل باشند و بسیار عالی پرورش شده باشند بهترین گونه ها محسوب می شوند.  اما گونه ای که باب میل تمام مشتری ها تا به الان بوده است و طعم بسیار عالی دارد و ظاهر آن هم بسیار خوب می باشد،  به  معروف است. بلوگا امپریال در کل جهان ارزش غذایی بسیار بالایی دارد.  این خاویار دانه های بسیار درشتی دارد که آن را به دلیل رنگ روشنی که دارند خاویار الماس نیز می نامند.  اما باید بدانید که خاویار الماس نوع دیگر و رنگ دیگر از این خاویار می باشد.

آیا خاویار شور است؟

آیا خاویار شور است؟  شما  می‌توانید برای خرید خاویار مورد نظر خود را انتخاب کنید،  اما در زمان بهره‌برداری خاویار که از خود خارج می شود محصول را درون نمک می گذارند خواص آن کم نشود و آسیبی به محصول نرسد،  پس به خاویار ممکن است کمی شور به نظر بیاید.  برای خرید بهترین خاویار شما می توانید به سایت فروشگاه رایبد خاویار در هر کجای کشور که می باشید مراجعه کنید.

آیا خاویار را باید پخت؟

آیا خاویار را باید پخت؟  این سوال بستگی به علایق و سلیقه های شخصی که به مشتری و مصرف کننده مربوط می‌شود دارد.  بسیاری از مصرف کننده ها و یا ۹۰ درصد آنها می‌خواهند خواص خاویار را جذب خود کنند خاصیت خاویار را انتخاب می کنند افراد باید بدانند که محصول را خام سر می کند و بدون اینکه  هیچ مواد غذایی  به آن اضافه کنند آن را میل می کنند چرا که نمی‌خواهند از خواص خاویار و طعم اصلی آن کسر شود.

خواص خاویار

و تمام گونه های دیگر ماهیان خاویار ها در صورت اصل بودن و تازه بودن یکسان می‌باشد.  خاویار و نباید از روی خاص انتخاب کنید چرا که تمام خاصیت هایی که دارند همگی در یک رتبه و راستا قرار می گیرند.  تنها تفاوتی که در میان گونه های خاویاری موجود دارد چند و مزه آن می باشد و همچنین ظاهری که خاویار ها دارند.  برای خرید می‌توانید برند بزرگ رایبد خاویار را انتخاب کنید.

تاریخ انقضا و مدت ماندگاری خاویار ایران

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

حجم سفارش*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up