مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

حجم سفارش*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مرکز پخش خاویار در تهران

مرکز پخش خاویار در تهران

مرکز پخش خاویار در تهران درطول شبانه روز در حال فعالیت در خصوص عرضه خاویار می باشد. به راحتی با مرکز فروش در زمان دلخواه ارتباط برقرار کنید!

در تهران چگونه خاویار بخریم؟

خرید خاویار در سراسر دنیا به دو روش حضوری و غیرحضوری امکانپذیر است. در تهران برای خرید حضوری می توانید به نمایندگی ما مراجعه نمایید و برای خرید غیر حضوری با ما ارتباط اینترنتی داشته باشید و از طریق سایت معتبر رابید خاویار می توانید محصول مورد نظر خود را ثبت کنید. خرید خاویار در تهران با  کم ترین زمان صورت می گیرد. زیرا در تهران ما دارای نمایندگی هستیم، پرداخت هزینه درب منزل صورت خواهد گرفت و خاویار شما در کمتر از 24ساعت به دست شما می رسد.

مرکز پخش خاویار در تهران

مرکز پخش خاویار در تهران

مرکز پخش خاویار در تهران شبانه روز در حال فعالیت می باشد. شما می توانید به راحتی با نمایندگی ما در تهران ارتباط بر قرار کنید و برای آگاهی آدرس هم با شماره های موجود در سایت رایبد خاویار در ارتباط باشید تا آگاهی مورد نیاز را کسب کنید. برای پخش در تهران چون ما دارای نمایندگی هستیم پرداخت هزینه درب منزل انجام می شود و در کمترین زمان خاویار سفارش داده شده به دست مشتری خواهد رسید. برای اطلاعات بیشتر حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید تا برای خرید انواع خاویار اصل ایرانی در سراسر ایران راحت ترین روس ها به شما ارائه شود.

مرکز پخش خاویار در تهران

خرید خاویار در تهران و  کرج

در این استان ها نمایندگی شرکت وجود دارد و برای خرید حضوری می توانید به نمایندگی ما مراجعه کنید، برای دریافت شماره تماس و آدرس نمایندگی با شماره ی موجود در سایت ارتباط برقرار کنید و در تماس باشید و یا پیام ارسال نمایید که مشاورین ما با شما تماس خواهند گرفت تا اطلاعات لازم را به شما متقاضیان دهند. برای خرید غیر حضوری ام شرکت ما راه های متنوعی برای شما فراهم کرده است که به راحتی می‌توانید از این مجموعه معتبر خاویار مورد نظر خود را خریداری کنید.

مرکز پخش خاویار در تهران

سفارش خاویار با قیمت ارزان

برای سفارش خاویار با مجموعه معتبر رایبد خاویار که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع خاویار های پرورشی می باشد در ارتباط باشید و یک خاویار اصل ایرانی با مرغوبیت بالا را با قیمت بسیار مناسب از ما خریداری کنید. این فروشگاه بزرگ دارای انواع خاویار های اصل می باشد و برای فروش در بازار های ایرانی و خارجی عرضه خواهد کرد. برای سفارش خاویار مورد نظر از روش های گوناگونی می‌توان استفاده نموند،خریداران اصلی ما نیز کشور های اروپایی و شرق آسیا هستند که بیشتر خاویار های ایرانی را می پسندند و از شرکت معتبر رایبد خاویار محصول مورد نظر خود را خریداری می کنند.

قیمت انواع خاویار های شرکت رایبد

همان طور که اطلاع دارید نرخ خاویار در سراسر دنیا ثابت نیست و در حال افزایش می باشد. یکی از دلایل گران بودن خاویار ارزش بالا و خاص بودن آنان بود و امسال هم دچار افزایش چند درصدی شده است. محصولات خاویاری در شرکت رایبد خاویار با بهترین قیمت به فروش می رسد که پر فروش ترین وزن 50 گرم است. برای آگاهی بیشتر می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشد و کسب اطلاعات کنید تا خاویار مرغوب و یا قیمت مناسب در اختیار داشته باشید.

نرخ روز خاویار در وزن 50 گرم مرکز رایبد خاویار:

  • بلوگا امپریال تاپ: ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
  • بلوگا امپریال: ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان
  • بلوگا رویال: ۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان
  • بری: ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

بهترین روش خرید خاویار

کیفیت خاویار های موجود در فروشگاه رایبد

خاویار های موجود در فروشگاه رایبد از نظر کیفیت درجه یک و تازگی دارند. برای حفظ کیفیت اولیه خاویار را در فروشگاه در دمای مثبت سه و منفی سه درجه سانتی گراد قرار می دهیم. برای ارسال و فروش هم نیز حتما سازمان دامپزشکی خاویار ها را از نظر کیفیت تایید میکند و بعد خاویار به مرحله ارسال خواهد رسید. نحوه ارسال انواع خاویار به این صورت است که در کنار خاویار از تکه یخ یا یخ های ژله ای استفاده می نماییم تا موقع ارسال کیفیت خاویار از دست نرود. البته محصولات خاویاری در فواصل کم با کیف واکسنی حمل خاویار نیز ارسال می شود.

خاویار مرغوب چه خواصی دارد؟

همان طور که می دانید تمامی خاویار ها اصل دارای خاصیت می باشند. سرو خاویار برای هر گروه سنی افراد برای مثال کودکان،نوجوانان،جوانان و بزرگسالان بسیار مفید است. میل کردن خاویار به سلامتی بدن بسیار کمک می‌کند و افراد زیادی داخلی و خارجی این محصول را از ما خریداری خواهند کرد. خاویار یک خوراکی گران قیمت محسوب می شود که از ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشد. با توجه به این موضوع پیشنهاد می شود برای پیشگیری از بیماری ها و درمان خاویار را سرو کنید تا بدنی سالم داشته باشید. برای سفارش خاویار حتما با ما در ارتباط باشید و از خرید خود اطمینان کامل را حاصل فرمایید‌. فواید های سرو خاویار برای بدن انسان در سنین مختلف:

  • خاصیت ضد افسردگی
  • سلامتی چشم
  • پیشگیری از آلزایمر
  • مقابله با فشار خون
  • تقویت کننده عضلات
  • درمان کم خونی

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

حجم سفارش*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up