مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

حجم سفارش*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید خاویار آسترا در ژاپن و مالزی

فروش عیدانه بلوگا امپریال 50 گرمی رایبد خاویار

خرید خاویار آسترا در ژاپن و مالزی رونق بالایی دارد. توجه مردم منطقه شرق آسیا به کیفیت و مرغوبیت خاویار بسیار زیاد است و به همین دلیل خویار ایران در این منطقه طرفداران زیادی دارد. خاویار آسترا و بلوگا ایران از ارزشمندترین خاویار های هستند، بطور کلی خاویار ایران را معیار سنجش کیفیت خاویار می دانند. برای درجه بندی هر نوع خاویا ری آنرا با خاویار ایرانی مقایسه کرده و معلوم می کنند که جایگاه هست نسبت به خاویار ایران چگونه است.

خاویار اصیل ایرانی در شمال ایران

شمال ایران قطب تولید خاویار کشور است. از این منطقه خاویار اصیل ایرانی تولید شده و به جای جای دنیا صادر می گردد. معمولا مجموعه های تولید خاویار شمال، با آب دریا استخر خود را تغذیه میکنند تا باعث افزایش مرغوبیت خاویار گردد.

تولید و صادرات خاویار پرورشی ایرانی

اشاره به ممنوعیت صید ماهی خاویاری از دریای خزر، شاید تکراری بنظر آید. ولی باید در نظر داشت زمانی که صید ماهیان خاویار از دریا ممنوع شده است پس تولید خاویار دریای نیز نباید وجود داشته باشد. کشور های ایران و روسیه که در حاشیه دریای کاسپین قرار دارند بر سر ممنوعیت صید ماهی خاویاری توافق داشته و به جای خاویار دریای شروع به تولید خاویار  پرورشی کرده اند.

مدتی بود که میزان تولید خاویار ایران به شدت کاهش پیدا کرد و حتی به کمتر از یک تن در سال نیز رسید. در این زمان با تاسیس شرکت های پرورش ماهی خاویاری، رونق به تولید خاویار ایران بازگشته است و دوباره برند خاویار ایران، در حال باز پیشگیری بازار خاویار دنیا است.

خرید خاویار آسترا در ژاپن

انواع ماهیان خاویاری در مزارع شمال

  1. فیل ماهی
  2. اوزون برون
  3. بستر
  4. استرلیاد
  5. قره برون
  6. شیپ
  7. چالباش
  8. سیبری

بهترین رقم های خاویار ایران

سال هاست که خاویار ایرانی یک برند قابل اطمینان در بازار خاویار است و با توجه به اصالت و کیفیت قیمت بالاتری نسبت به سایر خاویار ها دارد.

خرید خاویار آسترا در ژاپن

خاویار آسترا یا طلایی چیست؟

این محصول که آسترا است  از خاویار های روشن تر نسبت به بقیه خاویار ها است .خاویار طلایی در دریاچه ی بزرگ خزر زیست می شود و از شکم ماهیان قره برون استخراج می شود . خرید این محصول برای صادرات از طریق نمایندگی های معتبر موجود در وطن عزیزمان ایران با هزینه مناسب امکان پذیر خواهد بود .

خواص مصرف خاویار طلایی یا آسترا

مصرف این خاویار و خواص آن برای تمام سنین مناسب می باشد . نمایندگی های معتبری در کشور عزیزمان ایران وجود دارد که خاویار با ارزش ایرانی مانند آسترا یا طلایی را به فروش می رساند . شما عزیزان می توانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر آنلاین موجود در وطن عزیزمان ایران خاویار مرغوب ایرانی مانند آسترا یا طلایی را با مناسب ترین قیمت برای صادرات خرید کنید .

خرید خاویار طلایی در ایران

تهیه خاویار طلایی در ایران توسط فروشگاه های معتبر موجود در وطن عزیزمان ایران با هزینه بسیار مناسب امکان پذیر خواهد بود . مجموعه های متعددی در سراسر کشور ایران نهاده شده است که با قیمت مناسب خاویار طلایی را به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این کشور به فروش می رساند . شما هموطنان عزیز این مرز و بوم می توانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر اینترنتی موجود در ملت عزیزمان ایران با هزینه بسیار مناسب خاویار ارگانیک ایرانی را خرید کنید .

خرید خاویار آسترا یا خاویار طلایی از رایبد خاویار

برای خرید خاویار آسترا و بلوگا تنها کافیست به قسمت فروشگاه اینترنتی رایبد خاویار www.raibodcaviar.ir رفته تا اصیل ترین خاویار ایرانی با بسته بندی لوکس را تهیه نمایید. خاویار آسترا را خاویار طلایی نیز می گویند و دلیل آن هم رنگ زرد و روشن خاویار آسترا است.

خرید خاویار آسترا در ژاپن

صادرات و خرید خاویار آسترا و بلوگا

خرید خاویار آسترا در ژاپن و مالزی با وزن زیاد صورت میگیرد چرا؟ چون جنوب شرق آسیا خریدان مهم خاویار آسترا و بلوگا ایرانی هستند. ژاپن و مالزی دو کشور ثروتمند آسیایی که خاویار ایرانی را حتی در سال های تحریم کشورمان از خریداری نمودند. دولت به صادرات خاویار توجه دارد و می خواهد میزان صادرت خایار از کشورمان در سال های اینده به شدت افزایش یابد و این هدف گذاری نیز مستلزم، فراهم کردن شرایط و مزارع تئلید ماهی خاویاری، مراکز فرآوری و بسته بندی هماهنگ با استاندارد های روز دنیا و همچنین پیدا کردن و جذب مشتریان خارجی برای خرید خاویار می باشد.

بهترین خاویار های صادراتی

  • خاویار بلوگا تاپ
  • بلوگا امپریال
  • بلوگا سلکشن
  • و

چند نکته مهم برای صادرات خاویار

همانطور که اشاره شد باید علاوه بر تولید خاویار به نکاتی همچون فرآوری و بسته بندی نیز اهمیت قائل شد و کیفیت محصولات تولید شده را به صورت بازار پسند و آن گونه که خوشایند مشتری باشد عرضه نمود تا قدرت دیده شدن در بین سایر تولید کنندگان خاویار را داشت.

پس از ایجاد محصول با کیفیت صادراتی و عرضه در بازار کشور های جنوب شرق آسیا، لازم است بازار هدف را شناسایی کرد و خاویار ایرانی را به شکلی که نوین تری به مشتر معرفی نمود تا خریدار بداند خاویار عرضه شده ما علاوه بر اصالت کیفیت نیز دارد و از خرید خود احساس رضایت نماید. تمام این نکته ها و بسیاری دیگر از جزئیاتی باید رعایت گردد تا صادرات به کشور ههای مهمی چون ژاپن، مالزی، کره جنوبی، سریلانکا و هنگ کنگ با موفقیت انجام گیرد.

شرایط خرید خاویار آسترا برای صادرات

خرید خاویار آسترا در ژاپن و مالزی برای صادرات توسط نمایندگی های معتبری مانند رایبد خاویار با قیمت مناسب امکان پذیر خواهد بود . مجموعه های معتبر و با سابقه مانند رایبد خاویار در ملت عزیزمان ایران وجود دارد که خاویار با ارزش ایرانی مانند آسترا یا طلایی را با قیمت مناسب به فروش می رساند .

فروش بهترین خاویار صادراتی طلایی

فروش بهترین خاویار صادراتی طلایی از طریق نمایندگی های معتبر و با تجربه در کشور ایران با هزینه مناسب به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم امکان پذیر خواهد بود . مجموعه های معتبر حاضر در کشور عزیزمان ایران خاویار ارگانیک و اصل ایرانی را با قیمت مناسب به شما عزیزان در نقاط مختلفی از سراسر کشور ایران با هزینه مناسب امکان پذیر خواهد بود . شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت های معتبر موجود در وطن عزیزمان ایران خاویار آسترا را برای صادرات خرید کنید .

خرید خاویار آسترا در ژاپن

قیمت انواع خاویار آسترا چند؟

قیمت انواع خاویار آسترا از طریق نمایندگی های معتبر و با سابقه در کشور عزیزمان ایران امکان پذیر خواهد بود . مجموعه های معتبر و با تجربه حاضر در وطن عزیزمان ایران قیمت انواع خاویار آسترا را به شما عزیزان در نقاط مختلفی از سراسر کشور ایران ارائه خواهد کرد . شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت های معتبر و با تجربه اینترنتی خاویار آسترا را برای صادرات با قیمت مناسب خرید کنید .

لیست قیمت خاویار پرورشی چند؟

قیمت خاویار پرورشی آسترا از طریق نمایندگی های معتبر و آنلاین موجود در وطن عزیزمان ایران به شما عزیزان در نقاط مختلفی از سراسر کشور ایران ارائه خواهد شد . فروشگاه های معتبر و با تجربه حاضر در وطن عزیزمان ایران به شما عزیزان در نقاط مختلفی از سراسر کشور ایران خاویار ارگانیک و اصل ایرانی مانند خاویار طلایی یا آسترا را برای صادرات به فروش می رساند .

خرید خاویار آسترا در ژاپن

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

حجم سفارش*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up