مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

حجم سفارش*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

لیست شرکتهای تولید کننده خاویار در ایران

شرکتهای تولید کننده خاویار

اگر به لیست شرکتهای تولید کننده خاویار در ایران و مراکز تولید خاویار دقت شود، می توان تولیدی های تخصصی و حرفه ای را در آنها دید. این برندها توانسته اند محصولاتی را راهی بازار کنند که افراد زیادی به آنها اهمیت داده و برای تهیه آنها در دیگر کشورها نیز اقدام کنند. تولید خاویار در ایران با بهره گیری از استانداردهای روز دنیا انجام می شود. زیرا این محصول محدود به بازار داخلی نبوده و برای صادرات نیز مد نظر می باشد.
از این رو شرکت هایی را می توان نام برد که تمرکز خوبی بر روی انواع تولیدات خود داشته و بهترین نوع خاویار را در بازار با بسته بندی های استاندارد و کیلویی ارائه می دهند. این تولید کننده ها که امروزه به صورت استخرهای پرورشی فعالیت دارند، توانایی افزایش کیفیت خاویار با مطالعات دقیق خواهند داشت.

قیمت خاویار در سال 1401

با بالا رفتن نرخ ارز و تغییر اقتصاد کشور قیمت خاویار نیز دچار تغییر شده و همچنین قیمت ماهیان خاویاری وابسته به شرایط آنلاین کشور است و در بین شرکت‌ها و نمایندگی‌های معتبر نیز متغیر می‌باشد که می‌توان به سایت شرکت‌ها و نمایندگی‌های معتبر فروش خاویار مراجعه کرد و قیمت آنلاین انواع خاویار را به دست آورد.

قیمت خاویار 1400

قیمت خاویار برای صادرات در سال‌های مختلف دچار نوسانات قیمت شده است. ولی در نیمه اول سال 1401 نسبت به سال قبل تغییری نکرده است و افزایش قیمت نداشته است. نوسانات قیمت خاویار به تولید و صادرات خاویار هم بستگی دارد.

قیمت خاویار سال 1401

با وجود ویروس کوید-19 در سال ۹۹ و بالا رفتن نرخ ارز و تغییر اقتصاد کشور قیمت خاویار نیز دچار تغییر شده و همچنین قیمت ماهیان خاویاری وابسته به شرایط آنلاین کشور است و در بین شرکت‌ها و نمایندگی‌های معتبر نیز متغیر می‌باشد که می‌توان به سایت شرکت‌ها و نمایندگی‌های معتبر فروش خاویار مراجعه کرد و قیمت آنلاین انواع خاویار را به دست آورد.

قیمت خاویار 50 گرمی

قیمت خاویار ۵۰ گرمی با توجه به نوع و کیفیت خاویار متفاوت است. به عنوان مثال قیمت 50 گرم خاویار بلوگا امپریال تاپ چیزی در حدود دو میلیونو چهارصد هزار تومان می‌باشد. خریداران می‌توانند به سایت رایبد خاویار مراجعه کرده و قیمت انواع خاویار را مشاهده کنند.

قیمت خاویار ایران در اروپا

همانطور که می‌دانید قیمت خاویار با توجه به نوع و کیفیت خاویار مشخص می‌شود. خاویار ایران به کشورهای اروپایی بسیاری از جمله آلمان، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و …. صادر می‌شود. نرخ خاویار در کشور اروپا با توجه به هزینه حمل و نقل و ارسال حساب می‌شود.

قیمت خاویار در ترکیه

خاویار ایران به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا به کشورهای اروپایی و همسایه از جمله ترکیه، باکو و ارمنستان صادر می‌شود. فروش خاویار به کشور ترکیه از طریق نمایندگی‌های معتبر صورت می‌گیرد. شرکت رایبد خاویار از مهمترین نمایندگی‌ها برای صادرات خاویار به ترکیه می‌باشد و برای آگاهی از قیمت به روز خاویار می‌توان به این نمایندگی مراجعه کرد.

شرکتهای تولید کننده خاویار

قیمت خاویار رایبد

قیمت خاویار با برند رایبد چند می باشد؟ خاویار رایبد جزء خاویارهای پرورشی می‌باشد. این خاویار از پر فروش ترین های خاویار محسوب می‌شود و برای اطلاع یافتن از قیمت روز این خاویار می‌توان به سایت رایبد خاویار مراجعه‌ کرد.

قیمت خاویار طلایی

خاویار طلایی از فیل ماهی به دست می‌آید که دارای رنگ قهوه‌ای بسیار روشن است و قیمت‌های متفاوتی از آن در بازار وجود دارد. این خاویار جزء خاویارهای کمیاب بوده و نسبت به سایر خاویارها گرانتر است. نمایندگی رایبد خاویار این خاویار را با بسته بندی‌های مختلف در وزن‌های متفاوت با قیمتی مناسب به فروش می‌رساند.

شرکتهای تولید کننده خاویار

 

قیمت خاویار 100 گرمی

قیمت خاویار 100 گرمی به نوع و کیفیت خاویار بستگی دارد. به عنوان مثال 100 گرم خاویار بلوگا که بهترین و گرانترین نوع خاویار است از قیمتی بالاتر نسبت به سایر خاویارها برخوردار است. برای اطلاع یافتن از قیمت‌ها می‌توان به سایت رایبد خاویار مراجعه کرد.

قیمت خاویار بلوگا

خاویار بلوگا بهترین خاویار صادراتی است که قیمت آن نسبت به سایر خاویارها گرانتر است. برای آگاهی از قیمت این خاویار می‌توان به سایت فروشگاه فروش خاویار مراجعه کرده و در بسته بندی‌های مختلف از جمله شیشه‌ای و قوطی خریداری کرد.

انواع خاویار بلوگا

امپریال تاپ

امپریال

رویال

شرکتهای تولید کننده خاویار

 

قیمت خرید خاویار ایران

ایران یکی از کشورهای اصلی تولید و صادرات خاویار در دنیاست. در ایران دو نوع خاویار وحشی(خاویار دریایی) و پرورشی وجود دارد و خاویار بلوگا در ایران یکی از مهم ترین خاویارهای صادراتی است. این خاویار از فیل ماهی خاویاری به دست می‌آید. هر کیلوگرم خاویار ایران با قیمتی در حدود ۱۸.۰۰ یورو در کشورهای عضو اتحادیه اروپا در وزن 50 گرم به فروش می‎ رسد.

مزایای خرید اینترنتی خاویار

  • خرید عمده و جزیی
  • خرید آسان
  • تحویل درب منزل
  • خرید بدون دغدغه
  • قیمت مناسب
  • پرداخت درب منزل
  • و….

شرکتهای تولید کننده خاویار

ایران اولین تولیدکننده خاویار وحشی خزر در جهان

شرکتهای تولید کننده خاویار در ایران یکی از بهترین مراکز تولید خاویار در جهان می باشند. با توجه به اینکه ایران اولین تولید کننده خاویار وحشی در دنیا می باشد، نام و آوازه بسیار خوبی در کشورهای مختلف دنیا دارد. از این رو تولیدات ایران از انواع خاویار در بازار جهانی محبوبیت یافته و افراد زیادی آنها را مورد توجه قرار می دهند. به این ترتیب تولیدات خوبی را راهی بازار جهانی کرده و محصولات با کیفیت را ارائه می دهند. انواع خاویار وحشی در دریای خزر عبارت است از:

    • بلوگا
    • سوروگا
    • آسترا
    • بری
    • فشرده
    • طلایی
    • کلاسیک

بزرگترین شرکتهای تولید کننده خاویار در ایران

در ایران امروزه می توان بزرگترین شرکتهای تولید کننده خاویار در ایران و مراکز تولید خاویار را نام برد که بهترین ها را راهی بازار کرده و در اختیار مشتریان خود با کیفیت عالی قرار می دهند. این شرکت ها براساس فعالیتی که داشته توانسته اند بهترین محصولات را ارائه داده و محصولاتی درجه یک را به بازار داخلی و خارجی ارائه دهند.

شرکتهای تولید کننده خاویار

مراکز پرورش خاویار در ایران

قیمت روز انواع خاویار در مراکز پرورش چند می باشد؟ شرکتهای تولید کننده خاویار در ایران یکی از مراکز تولید خاویار هستند. با توجه به اینکه مراکز پرورش خاویار در ایران به صورت حرفه ای راه اندازی شده و تولیدات با کیفیت را ارائه می دهند، امروزه عملکرد خوبی در راستای فروش محصولات خود دارند. به همین دلیل امروزه شرکت های زیادی در ایران فعالیت داشته که می توانند انواع خاویار را از گونه های پرورشی وارد بازار کرده و با مشتریان عمده خود همکاری خوبی داشته باشند.

میزان تولید خاویار در ایران

اندازه تولید تخم ماهی در ایران در سال چند کیلو می باشد؟ میزان تولید خاویار از طریق مراکز تولید خاویار و  در حال افزایش می باشد. با آنکه در سال های اخیر میزان تولید خاویار در ایران افزایش چشمگیری داشته است، اما باز هم می توان شرایط را برای تولیدات بیشتر مساعد دید. به همین دلیل پرورشگاه های بیشتری برای تولید انواع خاویار فعالیت خود را آغاز کرده و سعی در بهره گیری از بازار داخلی و صادرات دارند.

تولید و فروش انواع خاویار در ایران

قیمت هر کیلو خاویار ایرانی برای فروش چند است؟ امروزه شرکتهای تولید کننده خاویار در ایران و مراکز تولید خاویار تاسیس شده اند که کار تولید و فروش خاویار را انجام می دهند. تولید خاویار و انواع آن در ایران به صورت پرورشی رو به افزایش می باشد به طوری که فروش این محصول با ارزش ایرانی به صورت عمده و اینترنتی در کل جهان در حال انجام می باشد. خاویار ایران انواع مختلفی دارد که انواع آن عبارت است از بلوگا.سوروگا.آسترا.بری و… می باشد که در ایران به صورت پرورشی تولید می شود. تولید خاویار در کشور ایران همه ساله رو به افزایش می باشد.

انواع روش های خرید خاویار

  • خرید اینترنتی
  • خرید حضوری

شرکتهای تولید کننده خاویار

 

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

حجم سفارش*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up